Особисті новини

Мої шановні друзі!
Хочу поділитись з Вами такими новинами.
З цього місяця приступаю до роботи виконавчого директора МГО "Українська громада" http://ukrhromada.org/. Роботи багато.
Плануємо переробити основний сайт та сайти проектів.
Основним проектом громади зараз є "Рух Позитивних Дій". Сайт буде перероблено. Зараз він такий http://www.diyemo.org.ua/ Буду вдячна за будь-яку участь і поради.
Для мене важливо, що рух має основним принципом це – «Щоб перемогти темряву – треба запалити світло. Темряву запалити неможливо» (Річард Бах)

Я поділяю – «Рух Позитивних Дій має на меті дати потужний поштовх до створення того світла, яке переможе темряву. Ми прагнемо, аби громадяни перестали скаржитися на проблеми і чекати на їх вирішення від держави чи місцевої влади, а натомість об’єднувалися на місцях, перетворювати свої проблеми в проекти і починали діяти!» – тому для мене це не просто робота, а я бачу в ній можливість реалізації ідей для змін на краще. Ідей багато, аби сил вистачило. Ваша підтримка не завадить.

Обіцяю писати і ділитись з вами новинами. Чи може будемо співпрацювати?
Отже

Українська Громада

Залишити відповідь

