Депутати пікетуватимуть Генпрокуратуру #ukraine

Спочатку нагадаю з історії –

Перший раз вони прийшли за євреями,
І я промовчав –
Тому, що я не був євреєм.
Потім вони прийшли за комуністами,
І я промовчав –
…Тому, що я не був комуністом.
Тоді вони прийшли за членами профспілки,
І я промовчав –
Тому, що я не був членом профспілки.
Нарешті вони прийшли й за мною –
Але вже не було нікого,
Хто б захистив мене.
Ці рядки належать пастору Німелеру, жертві нацизму.

А тепер наші реалії

В понеділок народні депутати від "Народної самооборони" будуть пікетувати Генпрокуратуру.

Про це "Українській правді" повідомив депутат Юрій Стець.

Пікет, проти затримання екс-глави Міністерства внутрішніх справ Юрія Луценка, буде проходити біля Головного слідчого управляння Генпрокуратури по вул. Борисоглібській,18.

За словами народного обранця, наразі до акції приєдналися четверо депутатів: Стець, Юрий Гримчак, Олесь Доній і Володимир Ар`єв.

Депутати закликають "приєднатися до акції всіх хто розуміє, що це початок політичних репресій".

Українська правда

Залишити коментар