Ви хочете змін? Я хочу!

 І не дай мені Боже, опустити руки, бо останні дні навколо виявляється величезне коло однодумців, які вже дійсно ХОЧУТЬ змін і готові щось для цього робити. І одночасно я розумію, як ця владна машина може робити спротив будь яким змінам. Вона прогнила від корупції, відкатів, хабарів і багато чого, що зараз не хочу перераховувати. Всі це і без мене знають.

– Народ.
– Який народ? Є список людей для яких є Україна. 

– Прозорість?
– Ви шо? Навіщо їм.

Я знову роблю висновок, що тільки докорінна зміна влади зможе щось зробити, звернути цю країну в русло розвитку, а не в той совок, куди нас намагається завернути "сташий брат зі сходу" за допомогою його маріонеток.  Знаючи це, я буду докладати максимум зусиль для цього руху. Хто хоче нити, що жоден громадянин, чи обєднання не зможе зробити зміни, ті хай ниють в іншому місті. Не пишіть нічого в коментарях, не нийте. Нитиків тут буду просто банити. Ібо ДОСТАЛІ своїм ниттям. Ви щось зробили своїми власними руками? Чи ви не зрозуміли, що подарунків в житті не буває! Треба ставати і робити. СВОЇМИ ВЛАСНИМИ РУКАМИ! 

ХТО ХОЧЕ РОБИТИ щось для країни, то може писати свої контакти (можете в особисті повідомлення надсилати) і будемо крокувати і вибудовувати свій шлях до змін.

Хто зі мною?

31 thoughts on “Ви хочете змін? Я хочу!

  1. ===Хто зі мною?
    Маленька порада
    Нічого не доб’єтеся такими речами. Якщо не помітили, комсомолу та піонерії нема, на такі беззмістовні заклики ніхто не поведеться.
    Хочеться підтримки – треба казати конкретно “Хто хоче зробити це і це”.
    При цьому “це” має бути якимось маленьким, але реалістичним кроком, а не “щастям для всіх на планеті” чи “люстрацією”.
    Запал – то воно добре, але неефективно.

  2. Я же внятно сказала желающих поныть прошу не комментировать. Если Вы читать не умеете, то что ВЫ умеете делать так чтобы получилось?

  3. Ви хотіли, щоб я план дій написала постом в ЖЖ? Ви в своєму розумі. Я і так пишу забагато. Хто здатен почути, той чує.

  4. Влада і є проекція суспільства.
    Змінити людей на керівних посадах – безрезультатний крок, якщо більшість суспільства являє собою худобу совкового зразка.
    Тільки коли зміниться ментальність нації, коли совкізм, мояхатаскраїзм вивітриться із нехитрих голів, тільки тоді суттєво зміниться і влада. Українцям конче потрібні власні видатні особисторсті-українські патріоти, якими можна пишатись на кого можна рівнятись. Потрібно привчити українців пишатись бути українцем, пишатись своєю мовою, культурою, історією, як німці, поляки чи японці. Змусити українців розуміти що саме вони є верховною владою в країні, а не президент, ВР, чи Конституційний Суд, привчити українців брати на себе відповідальність за результати кожних виборів і відповідно за добробут який забезпечує українцям обрана ними самими влада.
    Стати зразком хоча б для кількох уражених совкізмом і мояхатаскраїзмом українців – це найреальніший шлях для українських патріотів до змін на краще в Україні в цілому. Зустрічі видатних, успішливих патріотичних особистостей – письменників, художників, співаків, спортсменів із українцями по селах і райцентрах східної і південної України дадуть на наступних виборах більший результат аніж піар акції в містах. Трансляції ток-шоу із такими особистостями в прайм-тайм дали би ще кращий результат, але підозрюю що за сьогоднішньої влади про це годі і мріяти.

  5. Насправді має бути хоча б чернетка того напряму, яким ти одразу плануєш зайнятися. Я не думаю, що твоя команда образу охопить всі сфери. І для цього напряму треба запрошувати бажаючих і бажано спеціалістів.
    Бо виглядає так – хто хоче попрацювати на велике майбутнє!?
    А де, як, що, коли!?
    Якщо розробляєте нові юридичні засади для відносин у суспільстві чи реформу освіти, то я в тому не тямлю і буду тільки заважати.

  6. Мене нікуди не занесло.
    про Реаліст дооформимо сайт і будемо анонсуватись. Нас вже зареєстровано в мін-юсті.

  7. загалом в групі вже близько 40 людей, фахівців з різних сфер. Тут я не пишу чим і як я займаюсь. Тому якшо хочеш робити приходь на нашу наступну зустріч.

Залишити відповідь

