Про літераторів

Я думаю правий [info]strongowski 

"Українські літератори, а також їхні видавці та решта діячів культури вперто не можуть або не хочуть зрозуміти одну річ – критика конкретних результатів їхньої роботи не є критикою їхньої особистості, способу життя чи всієї творчості, культури та країни."  звідси

* я, в принципі, те саме відчуваю. Представникам української культури відчайдушно не вистачає… культури. Зокрема спілкування, але частіше – не тільки. Про видавців уже говорено-переговорено, але ж претензії йдуть не тільки до видавців. Просто від видавців залежить більше, от і питають з них більше. А щойно згадаєш не про видавця, а про неуважного і нелогічного автора, перекладача без чуття мови, редактора без знань, дизайнера без смаку – все, ґвалт, українофоби наступають, планктон посмів роззявити рота і плюється жовчю, ображає персонально Честь і Гідність. І від цієї Чести і Гідности вже й подітися нема куди, куди на повернешся – когось защемиш. В коментах під кожною статтею Іри (не завжди досконалою, але часто – вартою уваги) цілі розсипи розмаїтих ацефалів вправляються у тролізмі. Так звана "культурна інтеліґенція" там теж є.

Мені простіше – це мій блоґ, і я тут пишу, що хочу, я фрілансер і сам вирішую, з ким співпрацювати. Від обов’язку шукати собі замовників то не звільняє, але повірте, я співпрацюю з найтверезішою частиною нашого видавничого і літературного процесу. З людьми, які не звикли істеричити у відповідь на арґументовану критику, дослуховуються до пропозицій, відкриті новому і ладні за це платити. 
Коли я неправий – а таке досить часто буває, ніхто не досконалий – мені можна це пояснити і я дослухаюся. Для нашої культурки це мінімально необхідний рівень відкритости. Підозрюю, що поки недосяжний.

Залишити відповідь

